Technische dienst

Technische dienst

Een snelle en vlekkeloze service

Bij Aramark kunt u rekenen op de steun van een technische of logistieke dienst voor een professioneel advies, probleem of defect ter plaatse.
Indien een mogelijk defect noch door de klant, noch via telefonische hulp van Aramark kan worden opgelost, verbindt Aramark zich ertoe binnen de 12 werkuren na de oproep naar het nummer +32(0)3.827.71.71 tussenbeide te komen (behalve bij omstandigheden buiten haar wil om) en dit op werkdagen van maandag tot vrijdag tussen 7.30 en 16.30 uur.
Volgende gegevens worden gevraagd en geregistreerd:

  • Datum en tijdstip waarop de panne werd gesignaleerd
  • Nummer en type van de automaat
  • Locatie
  • Buiten dienst of nog steeds in werking
  • Beschrijving van het probleem

De technische dienst maakt een werkbon aan via het informaticasysteem en verwittigt de betrokken technieker. Na elke tussenkomst stelt de technieker een rapport op zodat een goede opvolging van het dossier op elk moment wordt gewaarborgd.